- 063/1777-511
- prodaja@sapica-shop.rs
- Braće Jovandić 11, Novi Sad
- pet.shop.sapica.bulevar
- pet_shop_sapica_bulevar
Pet Shop Šapica se obavezuje da će artikle iz svoje ponude isporučivati u tehnički ispravnom stanju, sa ispravnim rokom trajanja i u originalnoj ambalaži (osim ako eksplicitno nije naveden izuzetak – hrana na merenje). Takođe, Pet Shop Šapica će se truditi da nazivi, slike i opisi maksimalno odgovaraju stvarnom stanju proizvoda (izuzetak su skice/crteži, ili slike koje pokrivaju više srodnih proizvoda – jedna slika za različite boje/veličine/zapremine/težine istog proizvoda)
Reklamacija
Reklamacija je pravo kupca da zahteva zamenu, popravku ili povraćaj novca za proizvod koji ima nedostatke ili ne odgovara ugovorenim uslovima. U Srbiji, pravo na reklamaciju je regulisano Zakonom o zaštiti potrošača:
- Proizvod ima materijalni nedostatak – ako proizvod ne funkcioniše ispravno, ne odgovara opisu ili ima skriveni nedostatak.
- Proizvod ne odgovara specifikacijama iz ugovora – ako se razlikuje od onoga što je navedeno u deklaraciji, garanciji ili oglasu.
- Dobijen je pogrešan proizvod – ako je isporučen drugi artikal umesto naručenog.
- Proizvod nije ispravan pri preuzimanju – ako je kupljen artikal već u kvaru ili oštećen.
- Neispravnost se pojavi u garantnom roku – ako se kvar desi u periodu pokrivenom garancijom.
Pet Shop Šapica se obavezuje da će odgovoriti na reklamaciju u roku od 8 dana i rešiti reklamaciju u roku od 15 dana (30 za tehničke proizvode). U slučaju pozitivnog razrešenja reklamacije i nakon povratka spornog proizvoda Pet Šop Šapica će u dogovoru sa kupcem obezbediti popravku, novi proizvod, ili vratiti novac uključujući i troškove dostave.
Odustanak od kupovine
Prilikom kupovine na daljinu Kupac ima pravo da bez obrazloženja vrati proizvod u roku od 14 dana, osim za proizvode koji su izuzeti (npr. zapečaćena roba koja je otvarana, kvarljiva roba, personalizovani proizvodi).
Kupac je dužan da vrati proizvod neoštećen, nekorišćen i u originalnom pakovanju, uz prateću dokumentaciju. Kupac gubi pravo na povrat robe u sledećim slučajevima:
- Proizvod koji je izrađen po narudžbini kupca (npr. hrana kupljena na merenje u zip kesi)
- Proizvod koji je kvarljiv ili sa kratkim rokom trajanja (npr. pakovanje hrane koje je otvoreno ili ima kratak rok trajanja)
- Proizvod koji je zapečaćen i ne može se iz higijenskih razloga upotrebiti više puta ili vratiti u prvobitno stanje (npr. maramice, pelene, četke, fontane, medicinski proizvodi i slično)
Prilikom odustanka od kupovine kupac snosi troškove dostave. Ukoliko je prilikom kupovine kupac stekao uslov na besplatnu dostavu, prilikom povratka robe vraćena vrednost biće umanjena za troškove dostave.